Se mer av Eirin fra Vennesla

Ingenting er vel bedre enn ...

Les hele saken

Se Camilla usensurert

Camilla Monsen fra Sande i ...

Les hele saken

Se mer av Anette (25) fra Oslo

Her er de usensurerte bildene ...

Les hele saken

Strippeshow ble for populært

Se de usensurerte bildene av ...

Les hele saken

VIP: Heite Thea fra Gjøvik

Thea Follestad har lagd nakenskandale ...

Les hele saken

Viste musa - mistet jobben

Kjendismodell står for sommerens andre ...

Les hele saken

Rekord for heite kreft-damer

150 000 har sett den frekke Call on me-kreftvideoen på en dag.

Liker du denne saken?

Organisasjonen Aktiv mot kreft har fått mange haters etter lanseringen av tidenes frekkeste kreftkampanje mandag. 

Åtte kreftrammede kvinner kropper seg rundt i en nyinnspilling av musikkvideoen Call on me for å sette fokus på hva trening betyr for sykdommen.

Ikke alle syns det er like fint med deilige damer, og debattsidene på nettet flommer over av sure miner.

Les også: Tidenes frekkeste kreftaksjon

Samtidig er det ingen tvil om at de veltrente kreftdamene får frem budskapet sitt. Videostuntet ble omtalt i alle nettaviser og utallige blogger mandag, og i løpet av en dag har ikke mindre enn 150 000 sett videoen på Youtube - et høyt tall til en norsk video å være. I tillegg kommer visninger på en rekke nettaviser.

Via nettsiden til Aktiv for kreft kan man donere penger, men der har ikke tallet blitt like svimlende som videovisningene. 3650 kroner har det kommet inn hittil.

Klikk her for å lese mer om de yppige damene og donere penger til kreftsaken.

Helle Aanenen, grunnlegger og daglig leder i stiftelsen Aktiv mot kreft, medgir overfor VG at målet med videoen har vært å skape reaksjoner. 

– Dette er åtte damer i alderen 20 til 50 år. De er i alle fasonger og er ikke syltynne modeller. Det vi har som fokus er å vise gleden og viktigheten av fysisk aktivitet, og da særlig under og etter kreftbehandling. Vi har gått utradisjonelt til verks for å få oppmerksomhet rundt dette, sier Aanesen til VG.

Hun påstår også at intensjonen ikke var å spille på kropp og sex, men å spre optimisme og glede. Det må hun vel strengt tatt dra lenger på landet med. Men vi i Omag støtter iallfall kampanjen fullt ut.

Her kan du se den heite kreftvideoen - hvis du enda ikke har fått den med deg:

Liker du denne saken?

MEST LEST

SISTE SAKER

Flyver tok isbøtta i en loop

Den ultimate ice bucket challenge.

Les hele saken

Triana (32) avslutter FHM

Etter ti år kom FHM ...

Les hele saken

Sommerens våteste drøm

Flottere og romsligere båt enn ...

Les hele saken

Pass deg for 'gratis' Lene Alexandra

Luretriks med 'gratis' Lene Alexandra-ringetone ...

Les hele saken

Party party i Særp

Omag-DJ varmer opp for Mohombi ...

Les hele saken

Puss puss - så får du sex!

Du dropper aldri tannpussen etter ...

Les hele saken

Anette: Fifty Shades er for kjedelig!

UKENS BABE: Anette Linnea Vagle ...

Les hele saken

UKENS VIP: Anette fra Ålgård

Gå ikke glipp av Anette ...

Les hele saken

UKENS VIP: Anette fra Ålgård

Gå ikke glipp av Anette ...

Les hele saken

Ukens VIP: Michelle fra Jørpeland

Michelle Fjermestad (19) elsker badboys ...

Les hele saken

DIRTY GIRL: Lydia (18) fra Stavanger

Nydelige og usjenerte Lydia Merete ...

Les hele saken

VIP: Silje fra Horten

Silje Henriksen (23) er et ...

Les hele saken

UKENS VIP: Anette fra Ålgård

Gå ikke glipp av Anette ...

Les hele saken

Ukens VIP: Michelle fra Jørpeland

Michelle Fjermestad (19) elsker badboys ...

Les hele saken

DIRTY GIRL: Lydia (18) fra Stavanger

Nydelige og usjenerte Lydia Merete ...

Les hele saken

VIP: Silje fra Horten

Silje Henriksen (23) er et ...

Les hele saken